søndag 15. juni 2014

Kom og bli med på marked!


Birkeli Boutiqe marked

Førstkommende lørdag,
skal jeg stå på et intimt og trivelig 
marked på Jeløya i Moss
 
Jeg gleder meg
til å komme ut på vift igjen
Pakker med meg både lopper
og ReVinyler denne
gangen
 
 
Facebooksiden til markedet:
 
Adresse
Georg Stangs Gate 2
 
Mye jeg vil kvitte meg med!
Tapeter, retro og nytt stæsj, kule LP`r,
stoffer, diy-håndlaga, og mer...
 
Markedspris på ReVinyler
 
Markedet er i gåavstand
fra Moss togstasjon. Hvis du kjører fra
Oslo, bruker du bare 45 min.
 
Du må selvfølgelig også stikke innom
Fretex Moss og Lille Interiør. Begge fine
butikker i hver sin genre på Jeløya
 
Håper du tar
 turen innom oss for å
gjøre et kupp!
 
Ses
da!
 

1 kommentar:

  1. Elsker sånne markeder, så der skulle jeg gjerne vært. Men det er altfor langt dit ... Lykke til!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...