mandag 14. februar 2011

Min f ø r s t e award...

Min f ø s t e award



Jeg ble overrasket og glad...smil...når jeg fikk denne awarden av May Helen som skriver bloggen http://kronprinsessene.blogspot.com/.
Så begynte jeg å tenke...Jeg har jo ikke skrevet blogg så lenge,
og lurte først på om dette var et gammeldags kjedebrev...fnis...
Så mailet jeg med May Helen og fikk gode råd av henne.
Med denne awarden følger det at man skal skrive s j u ting som inspirerer meg O G
det er en utfordring som jeg ikke sier nei til....

Sju ting som inspirerer meg skrevet i tilfeldig rekkefølge:

  • Reiser
  • Å observere
  • Bilder i alle varianter
  • Blogging med alt det medfører
  • Markeder med alle varianter av kunst
  • Ærlighet, rettferdigehet og modige mennesker
  • Uttrykk, utsagn og inntykk fra mennesker rundt meg

Jeg ønsker å sende denne awarden videre til
t r e fine blogger som inspirerer meg:

Masse spennende bruktfunn, interiør og morsomme fortellinger fra hverdagen.
Kreativt vidunder, familieglimt, interiør og gjenbruk.
Kloke ord og vakre bilder.

Det er valgfritt om dere velger å føre dette videre.
Mulig dere allerede har fått en slik pris.

Uansett,
jeg digger dere
og
gleder meg
til
å følge dere videre...


Finfin fiiiin dag til deg som titter innom...

8 kommentarer:

  1. Hei hei! Tusen takk for award , og fine ord:)
    Jeg er ikke så veldig flink med disse awardene, men mulig den dukker opp hos meg også:)
    Moro å se hva du inspireres av, og jeg er nok ganske enig. Man får veldig mye inspirasjon av andre blogger. I morgen kommer det pute- DIY. Så finn frem saks, stoff og symaskin så har du nye puter til helga:) KLEM.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med award! :)

    Dukkeskapet dere har laget ble så fint! Fin inspirasjon for meg, som snart skal fikse nye rom til barna!

    Klokkene dine har jeg "siklet på" lenge, de er skikkelig kule! -Men bloggen din hadde jeg ikke sett før, så ble glad for å finne den! Legger meg til som følger, jeg!

    SvarSlett
  3. Hei hei!*smil*

    ...først vil jeg bare takke for så hyggelig kommentar inne hos meg! Kjempe stas, og varmer hjertet med hyggelige kommentarer!

    ...og så må jeg bare nødt til å skryte litt av deg! Tittet på blogginnlegget ditt under her-og skapet ble jo kjempe lekkert! Utrolig flott kombinasjon av den tapeten og den blå fargen! Flinke!*smil*

    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Takk for koselig kommentar på bloggen min :) Ser at vi er to som er ferske i award-verdenen ;) Den var velfortjent! Kreativ som få. Har vært på epla-siden din flere ganger. Så utrolig kule ting!

    Kanskje jeg må ha meg en slik bambi-klokke? Den var i alle fall kjempefin :)

    Fin uke ønskes deg!
    klem

    SvarSlett
  5. tusen tusen takk
    for gode ord!
    ble glad
    og
    varm om hjertet!:)

    stor klem

    SvarSlett
  6. Hei, tusen takk for hyggelig kommentar og for at du fant veien inn til meg:).
    Kanonfin dukkegardrobe i innlegget under, digger pipp tapeten:).
    Klokkene du lager var jo bare kanonkule:).
    Legger meg til som følger.

    Klem Hilde

    SvarSlett
  7. Hei!

    Tusen, tusen takk for award! Setter utrolig stor pris på den :-) Den skal nok få et eget innlegg inne hos meg, men tidspunktet må jeg forhandle med tidsklemma om. Den har visst slått seg ned på permanent basis for tiden, gleder meg til den dagen jeg kan sparke den på hue og ræva ut!

    Håper du har en finfin uke, klem fra meg :-)

    SvarSlett
  8. Grattis med award!
    Eg fekk nesten frysninger då eg leste "svara" dine da, for det var nesten som eg skulle ha skreve det sjøl :o)

    Den fiksa du bra, og ga den videre te flotte damer!

    Ha ei kreativ og flott veka videre :o)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...